
Verbeter de connectiviteit van de werkruimte: Newton Business Center
Een revolutie in de interne communicatie en bezoekerservaring
Newton Business Center
Het door Rietveld Architects uit New York ontworpen kantoorgebouw “NewTon House” is gelegen op het kantorenpark “Rijnsweerd Noord” te Utrecht, aan de oostzijde van Utrecht tussen de Uithof en de binnenstad van Utrecht.
De Uitdaging
NewTon House is een groot kantoorgebouw met verschillende verhuurders, huurders en veel bezoekers. Hierdoor wordt de interne communicatie lastiger om te onderhouden. De uitdaging was om de interne communicatie te verbeteren en bezoekers en medewerkers ten alle tijden op de hoogte te kunnen stellen. Wij vonden de sleutel voor een slimmer en efficiënter kantoorgebouw.
Het Proces
Door onze ervaring op gebied van ontwikkeling van vastgoedbeheer software, begrijpen wij maar al te goed dat het een uitstekende communicatie vereist om het beheer goed te laten verlopen. De communicatie tussen eigenaren, beheerders, hospitality managers, service providers, huurders en bezoekers is namelijk niet altijd even gemakkelijk. De 'white label' versie van ons Hospitality Management Systeem, Prop Central, bood Newton de perfecte touchscreen olpossing.
Ons hospitality systeem stelt vastgoedbeheerders in staat de interne communicatie te onderhouden en verbindt beheerders, huurders en bezoekers via één kosteneffectief platform met de modernste features.
Een groeiende narrowcasting strategie voor optimale communicatie
Allereerst begonnen wij met een onderzoek naar de communicatie en touchpoints van bezoekers en medewerkers. Hieruit kwamen de strategische ophangpunten van de schermen. De strategische ophangpunten en de zorgvuldig gekozen digital signage strategie zorgen ervoor dat de schermen een maximale bereikbaarheid hebben en iedereen eenvoudig up-to-date blijft. Bezoekers worden verwelkomd bij de garage met behulp van narrowcasting schermen en verder geïnformeerd op de belangrijkste touchpoints zoals de welkomsthal, lounge, en de koffieruimtes.
Een tweede uitdaging was om de bezoekers te ondersteunen bij het vinden van hun bestemming. Om op een professionele manier de bezoekers te ontvangen, werd het platform uitgebreid met een digitale receptie. De digitale touch kiosk stroomlijnt het proces bij de receptie en maakt overige administratieve middelen vrij. Zo worden alle bezoekers 24/7 ontvangen, ook wanneer de receptioniste even niet in de buurt is.
Bij een modern pand horen moderne features
Bij een modern pand horen moderne features. Daarom leverde wij het vastgoedbeheersysteem met de meest premium features zoals:
- Een compleet digitale bezoekersregistratie
- Reserveren van werkplekken en ruimtes
- Een ticketsysteem voor het onderhoud en support
- Catering en banqueting module
- Parkeer management
- Document management
- Community management
Het resultaat
Het eindproduct is een geïntegreerde softwareoplossing - een mix van technologie, design en digital signage. Alles bevindt zich op één platform en is toegankelijk via de desktop en een mobiele app. Dit resulteerde in veel community power voor de huurders en asset managers. De totaaloplossing verbeterde de communicatie en de klanttevredenheid van Newton’s bezoekers aanzienlijk.
Profiteer ook van een vastgoedbeheersysteem
Bent u op zoek naar een modern vastgoedbeheersysteem met de slimste features? Of zoekt u naar een manier om de communicatie in uw gebouw slimmer te laten verlopen? Propcentral is dé vastgoedbeheer software om de communicatie en uw management in het gebouw te optimaliseren. Bezoek de Prop Central website of neem contact met ons.
Op zoek naar de juiste touchscreen oplossing?
Wij denken graag met u mee. Ons proces verzekert u dat u uiteindelijk de juiste touchscreen implementatie terug ziet bij uw bedrijf, kantoor of winkelpand. Wij biedenu ondersteuning van concept tot realisatie van uw touchscreen installatie.