Vergroot de betrokkenheid van bezoekers: Nutricia's innovatieve touchscreen-ervaring
Transformatieve digitale signage voor een meeslepende merkontmoeting
Nutricia
Nutricia is een groot voedingsmiddelenconcern dat vandaag de dag een breed en uniek assortiment medische voedingen en services voor verschillende ziektebeelden aanbiedt. - Nutricia
De Uitdaging
Digital signage-technologie is beschikbaar op steeds grotere schaal. Dat maakt het een integraal onderdeel voor de (merk/winkel)beleving, ongeacht de sector. Met het oog op beleving en het creëren van een wow-factor, plaatste Nutricia eerder al een videowall in haar hoofdkantoor. Als onderdeel van een complete experience, streefde Nutricia ernaar om een touchscreen kiosk te gebruiken om haar bezoekers te informeren. Die uitdaging namen wij aan en wij begonnen met de ontwikkeling van de touchscreen applicatie voor de optimale bezoekersbeleving.
Het Proces
Enthousiast begonnen onze developers aan de ontwikkeling. Gefocust op de bezoekersbeleving ontstond het eerste concept voor de touchscreen applicatie. Een eenvoudig maar zeer belangrijk overzicht over wat de touchscreen moet weergeven en hoe het de Experience Videowall uiteindelijk zal ondersteunen.
Verhoogde efficiëntie door digitale brievenbus- en naamplaatjes
De back-end is net zo belangrijk als de front-end. Een van de criteria waaraan iedere touchscreen oplossing moet voldoen is een gebruiksvriendelijk Content Management System (CMS). Dat wil zeggen dat de inhoud die getoont wordt, ten alle tijden eenvoudig aanpasbaar is. Met het door ons ontwikkelde gebruiksvriendelijke CMS kan de inhoud van de touch applicatie met één klik aangepast worden.
Beheerders kunnen pagina's "Onze expertise", "Wat we doen", "Oplossing" en de video's op de pagina "Onze video's" op een gebruiksvriendelijke manier beheren, aanmaken, verwijderen en wijzigen. Bovendien kan de touchscreen verschillende content afspelen, van het weergeven van artikelen en teksten tot aan nieuws, video’s en social media updates.
Het resultaat
Een touchscreen oplossing voor een optimale bezoekersbeleving. De digitale receptie geeft Univé Sliedrecht de benodigde ondersteuning. Een van de belangrijkste voordelen van het hebben van een self service kiosk is dat middelen worden bespaart. Bezoekers kunnen zichzelf aanmelden via de kiosk zonder dat een receptionist hulp hoeft te bieden.
Dit bespaart de receptiemedewerkers kostbare tijd die vervolgens kan worden gebruikt voor urgente taken. Kortom, het stroomlijnt het proces bij de receptie en maakt andere administratieve middelen vrij. Daarnaast resulteerde de nieuwe kiosk in een verbeterde klantenservice en een efficiëntere manier van het bedienen van klanten.
Op zoek naar de juiste touchscreen oplossing?
Wij denken graag met u mee. Ons proces verzekert u dat u uiteindelijk de juiste touchscreen software implementatie terug ziet bij uw bedrijf, kantoor of winkelpand. Wij biedenu ondersteuning van concept tot realisatie van uw touchscreen hardware installatie.