
Daiwa House Modular Europe: bouwefficiëntie transformeren met digitale innovatie
Een revolutie in projectmanagement en duurzaamheidspraktijken
Daiwa House Modular Europe
Opgericht in 1960 in Nederland als transportbedrijf, herkende Daiwa House Modular Europe al snel het baanbrekende potentieel van modulair bouwen en breidde zijn productie dienovereenkomstig uit. Inmiddels is Daiwa House Modular Europe uitgegroeid tot marktleider en is het bedrijf actief in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Ze is gespecialiseerd in huisvesting op het gebied van wonen, zorg, kantoor, onderwijs en industrie. Het bedrijf biedt haar klanten zowel koop- als verhuuroplossingen.
De Uitdaging
Daiwa House Modular Europe is een groot aannemersbedrijf dat werkt met verschillende partijen. Daardoor zijn er bij alle projecten veel verschillende specialisten en werknemers betrokken. De vele documentatie zorgde dat processen vertraagd werden en het afhandelen en afvinken van taken lastig verliep. Daarnaast staat MVO en duurzaamheid hoog in het vaandel bij Daiwa House Modular Europe. Kortom, de projecten konden veel efficiënter verlopen als er een juiste oplossing gevonden werd.
Samen met Tomas de Swaaf, verantwoordelijk voor de ICT en Innovatie, zochten we naar een papierloze oplossing die het gemakkelijk maakt om alle documentatie bij te houden. De uitdaging was om een app te creëren waarbij werknemers kunnen inloggen in hun portaal. Alle documentatie en bestanden op één plek te vinden zijn. Het mogelijk is om documenten bij te werken en op te slaan. Het mogelijk is om taken af te vinken en voortgang te volgen.
Het Proces
Zoals bij elk touchscreen software en app development project is het een continu proces. Dit proces wordt ook wel Agile genoemd. Tijdens het project verliep niet alles altijd even feilloos. Zo werd er na de ontwikkeling en uitrol van de web app versie diverse problemen ondervonden. En, het was aan ons om deze gestructureerd op te lossen. Door rechtstreeks contact te hebben Met Tomas de Swaaf verliep de samenwerking meer dan soepel. Hierdoor kon het development team snel de feedback verwerken en updates aanleveren. Bovendien stelde dat ons in staat om de beste service aan onze klant te bieden. Allereerst, werd er een probleem ondervonden bij het opslaan. Sommige bestanden gingen verloren bij de verzending naar de CMS.
Informatie en voortgang ging hierdoor verloren en dat was zeer frustrerend voor alle betrokkenen, omdat ze aan het einde van de werkdag de verloren bestanden uit het geheugen moeten herstellen. Het tweede probleem is dat er een latentie / caching probleem was waarbij bestand updates niet op tijd tussen werknemers aankomen, wat leidt tot verwarring en mogelijk dubbel werk. Het derde pijnpunt is gerelateerd aan het inloggen. Op bepaalde momenten willekeurige afmeldingen gedetecteerd in de ochtend. Het derde probleem is dat de inlogsessie willekeurig eindigt, en opnieuw inloggen is een stroomonderbreking pijnpunt voor een werknemers.
De Oplossing
Na een rapportage van de problemen, ging het development team als een speer aan de slag. Het team begon met bugfixes. Het touchscreen oplossen van fouten in de software. Hierdoor werden de problemen al snel opgelost en na een aantal kleine experimenten te hebben uitgevoerd, werkte de app uitstekend.
De Daiwa House Modular Europe geeft het bedrijf de volgende voordelen:
- Verbeterde interne communicatie
- Verhoogde productiviteit: Processen worden versneld en gestroomlijnd door één platform.
- Mobiliteit en flexibiliteit: Alle medewerkers kunnen ten alle tijden bij de benodigde documentatie en gegevens.
- Verhoogde betrokkenheid van werknemers: Door nieuws en activiteiten direct te delen met alle werknemers.
Het resultaat
Wij denken graag met u mee. Ons proces verzekert u dat u uiteindelijk de juiste touchscreen implementatie terug ziet bij uw bedrijf, kantoor of winkelpand. Wij biedenu ondersteuning van concept tot realisatie van uw touchscreen hardware installatie.