touch screen payment kiosk

Meer en Makkelijker: Transacties op een Betaalzuil

Tover uw touchscreen oplossing om tot een betaalzuil en vergroot de self service capaciteit van uw scherm

 

  Advies nodig?

 

Een betaalzuil geeft uw klanten de mogelijkheid om producten en diensten zelfstandig af te rekenen, zonder de hulp van medewerkers nodig te hebben. Het afrekenproces wordt gestroomlijnd en de afronding kan sneller verlopen.

 

1. Vergrote Self Service Capaciteit

De implementatie van een betaalsysteem in de touchscreen oplossing is een waardevolle toevoeging voor zowel bedrijf als klant. Op een betaalzuil kunnen klanten het gehele bestelproces zelf doorlopen. De self service kiosk oplossing versnelt het afrekenproces en vermindert wachtrijen.

 

2. Focus op Klanttevredenheid

De implementatie van een betaalsysteem in de touchscreen draagt bij aan de klanttevredenheid. Bij een betaalzuil kunnen meer transacties worden verwerkt in dezelfde tijd. Dit versnelt het afrekenproces en kan wachtrijen drastisch verminderen. Bovendien kan de privacy van de klant wordt gewaarborgd en hygiënevoorschriften kunnen in acht worden genomen. 

 

3. Hogere Omzet, Lagere Kosten

Ook voor bedrijven en organisaties is de implementatie van een betaalsysteem een waardevolle toevoeging. Betaalzuilen kunnen nóg meer taken uit handen van het personeel, zodat zij zich kunnen richten op andere belangrijke zaken. Dit kan tevens leiden tot een kostenverlaging. Daarnaast leidt de hoge transactiesnelheid van betaalzuilen tot hogere omzetten.

 

Met toevoeging van een betaalterminal tovert u uw touchscreen om tot een self service kiosk oplossing die de klanttevredenheid en bedrijfsefficiëntie verhoogt.

 

4. Uiteenlopende Toepassingen

Betaalzuilen kunnen in diverse sectoren worden gebruikt om het betaalproces te stroomlijnen en de klanttevredenheid te verbeteren. Hieronder volgt een aantal toepassingen voor de betaalzuil.

 

4.1 Producten

Een betaalsysteem op de touchscreen kan een uitkomst zijn voor de retail, zoals supermarkten en andere winkelketens. Klanten kunnen hun producten scannen en zelfstandig afrekenen. 

 

4.2 Tickets

Een betaalsysteem op een touchscreen kan tevens de aankoop van tickets vergemakkelijken. Bezoekers kunnen de aankoop zelfstandig voltooien en het ticket wordt ter plaatse geprint.

 

4.3 Diensten

Betaalzuilen kunnen worden gebruikt om diensten af te rekenen. Denk bijvoorbeeld aan het ter plaatse betalen van hotelovernachtingen en wellnessarrangementen.

 

4.4 Restaurants

Het meest voor de hand liggende voorbeeld is het fast food restaurant. Klanten kunnen hun bestelling afrekenen op de betaalzuil en hun eten afhalen bij de balie. 

 

Conclusie

Het implementeren van een betaalsysteem in de touchscreen heeft een positieve invloed op de klanttevredenheid en kan tevens een waardevolle toevoeging zijn voor bedrijven zelf. Ze helpen bedrijven om efficiënter te opereren en geven klanten een stukje autonomie. Wilt u een touchscreen oplossing mét betaalterminal? Wij kunnen u helpen met een volledige touchscreen oplossing, van software tot hardware, van selectie tot installatie. 

 

Advies nodig?