Self service kiosk met berichten, video of telefonie
Gebruik uw self service kiosk voor communicatie. U kunt hierbij denken aan een digitale receptie die de mogelijkheid biedt om te video bellen met de juiste werknemer. Ook is het mogelijk om een systeem te bouwen waarbij tekstberichten achter kunnen worden gelaten en bij de juiste mensen terecht komen. Door een mogelijkheid van communicatie in te bouwen gebruikt u uw touchscreen installatie niet alleen om een boodschap of informatie te zenden, maar biedt u ook de mogelijkheid om communicatie op te zetten in twee richtingen. Denk bijvoorbeeld aan een aansluiting op een IP telefonie systeem.
Geef uw communicatie touchscreen applicatie extra functionaliteit met deze componenten
Bij onze touchscreens installaties met communicatie systemen maken we vaak gebruik van de volgende componenten:
Ruime ervaring
Onze specialisten hebben ruime ervaring met het uitvoeren van software en hardware touchscreen projecten.

Op zoek naar de juiste touchscreen oplossing?
Wij denken graag met u mee. Ons proces verzekert u dat u uiteindelijk de juiste touchscreen implementatie terug ziet bij uw bedrijf, kantoor of winkelpand. Wij biedenu ondersteuning van concept tot realisatie van uw touchscreen installatie.